fredag 12 december 2014

Luciatåg

Idag är vår lediga fredag, men det var luciafirande på dagis som Ellen så väldigt gärna ville gå på, hon har ju varit med på alla träningar. Så i morse halvåtta fick vi titta på detta bedårande tåg.


































Sedan är det lite fika för barnen och luciatåg för de mindre barnen, så halvelva ska jag hämta henne igen. Detta är ju en väldigt ovanlig situation för mig. Ledig i flera timmar, med barnen på skola och dagis. Jag bestämde mig för att åka och träna. Men när det väl kom till kritan lockade det inte alls. Jag har faktiskt en väldigt bra träningsrutin nu och kommer iväg minst två, men oftast tre eller fyra gånger, i veckan. Nu, efter en intensiv period på jobbet, med lite dålig sömn på det, så blev det bara slapp i soffan.
Jag lyssnar vidare på Zlatanboken och den fascinerar mig! Jag började nästan skratta åt mig själv när jag såg på mig lite utifrån, sökandes på youtube efter klipp på hans coolaste mål som han berättar om i boken…

Inga kommentarer: