fredag 11 april 2014

Påsklov!

Har haft ganska mycket att göra på jobbet den här veckan. Det är mitterminsvarningar som skall ut och en hel del att rätta. Marcus är borta med jobbet på planeringskonferens igår till idag. Då brukar han alltid komma hem lite tidigare på fredagen och vi är redo att sparka igång påsklovet!

I nästa vecka åker vi till Rörtången. Ska bli så mysigt!

Varje morgon börjar vi med mentorstid då jag träffar min klass. Vi har tyst läsning, samt planering på schemat i 30 min. Jag brukar be dem lämna in mobilerna och efter några sekunder ser det ut så här på min kateder…

1-DSC_0019

Kom på i morse att jag var tvungen att maila några föräldrar innan påsklovet. Ellen följde med mig till jobbet, vi lämnade Alfred och så jobbade jag en timme medan Ellen hittade på egna saker.

2-DSC_0023

Inga kommentarer: